Få et tilbud på en god løsning indenfor 24 timer.
Vores Interim HR Services tilbyder fleksible og kompetente løsninger, som sikrer, at din virksomhed altid er godt rustet til at håndtere HR-opgaver, både strategiske og operationelle. Adminto kan være med til at sikre, at I har en arbejdsplads, hvor medarbejderne trives og kan yde deres bedste, samtidig med at virksomheden opnår sine mål.
Vi har mange års erfaring med at finde den rette HR-medarbejder, der matcher din virksomheds behov og udfordringer. Med et omfattende netværk og indsigt i branchen sikrer vi, at du får en erfaren og kompetent HR-leder eller HR-medarbejder, der kan gøre en mærkbar forskel for din organisation.
Fælles for vores konsulenter er lang erfaring inden for deres faglige specialisering, forståelse for vigtigheden af forretningsdrevet HR-arbejde og evnen til at skabe hurtige resultater.
Vi tilbyder fleksible løsninger, hvor du kun betaler for de timer, du har brug for. Uanset om dit behov er på fuldtid eller bare et par dage om måneden, tilpasser vores aftaler sig dine behov, hvilket giver dig fuld kontrol over omkostningerne.
Hos Adminto er vi eksperter i Interim HR. Vi tilbyder landsdækkende service af vores kunder med kompetente interim HR konsulenter, der alle brænder for at gøre en forskel for dig som kunde.
Har du kun brug for hjælpen i din HR organisation i en begrænset periode? Så er en interim HR konsulent den oplagte løsning for dig. Admintos netværk af professionelle HR konsulenter kan være enten fastansatte, projektansatte eller selvstændige freelance konsulenter. Uanset omfanget af deres stilling efterlever de alle Admintos høje krav til faglighed, kvalitet, troværdighed, rettidighed og kundeservice.
Med Interim HR får du og din virksomhed midlertidig assistance inden for HR-området, og hos Adminto tilbyder vi interimløsninger tilpasset dine behov. Assistancen ydes af vores praktiske interim konsulentprofiler, der leverer interim HR assistance såsom Interim HR Manager og Interim HR Business Partner.
Klar forventningsafstemning inden opstart.
Står du over for ændringer i din organisation og har brug for en kompetent HR Manager eller en HR Business Partner som sparringspartner, så I kommer sikkert og godt igennem processen? Få ro på ved at leje en HR Manager eller en HR Business Business Partner hos Adminto.
Friske øjne og handlekraft udefra kan ofte være både nødvendigt og værdifuldt i forbindelse med forandringer eller spidsbelastninger i en virksomheds organisation. Vores store netværk af kompetente interim HR Business Partnere har alle det tilfælles, at de ”har prøvet det mange gange før” og dermed er meget kvalitetsbevidste, handlingsorienterede og servicemindede. Du får altså en fagligt stærk og kompetencerig profil, der kan booste din organisation, og som er klar til at tiltræde din virksomhed med kort varsel.
Vi kan selvfølgelig også træde til med en interimløsning, hvis din virksomhed er ramt af fratrædelser eller sygdom i HR afdelingen, så du sikrer dig, at HR driften opretholdes, og at du ikke taber momentum på HR siden.
Adminto har følgende leveregler, som er en del af vores DNA, og som du vil opleve på tætteste hold, når du samarbejder os:
En hurtig tilbagemelding på din henvendelse i form af CV-profil og tilbud på en fleksibel interim økonomiløsning, som matcher dit behov
Vi har et stort antal kompetente interim regnskabskonsulenter, som kan starte hos jer med kort varsel.
En klar forventningsafstemning på mødet med konsulenten inden aftaleindgåelse
En aftale, hvor du kun betaler for forbruget til en fast konkurrencedygtig timepris
En konsulent, som har de rette faglige kompetencer, et højt energiniveau og gode kommunikations- og samarbejdsevner
En service, opfølgning og engagement, som du ikke oplever andre steder
Adminto tilbyder vi fleksible aftaler, hvor du kun betaler for de faktiske timer interim HR konsulenten er hos dig. Vi løser opgaver på enten fuld tid eller deltid i en kortere eller længere periode. Vi kan eksempelvis også hjælpe dig med behov for indsatsen fra en HR Manager fast en-tre dage om måneden.
Adminto er en af de største udbydere af interim HR-ydelser i Danmark. Den position har vi opnået gennem fuld fokus på og utrætteligt arbejde for at sikre tilfredse kunder og samarbejder, hvis positive udbytte spredes blandt netværk og anbefales ved behov for interim HR assistance landet rundt.
Et samarbejde med Adminto kendetegnes altid ved et højt kvalitets- og serviceniveau, tilegnet gennem mange års erfaring, og tilbydes til meget konkurrencedygtige priser.
Søger I Interim HR assistance? Adminto tilbyder både Interim HR Manager og Interim HR Business Partner, så I kan få den nøjagtige assistance, der passer til jeres behov.
Når kvalitet, service, rettidighed og troværdighed er vigtigt.
Adminto er stiftet med det formål at kunne yde assistance på alle niveauer til en virksomheds økonomiafdeling, når der er behov for at få tilført ressourcer og kompetencer
© 2024 Adminto – Designet af Aveo web&marketing
Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.