Vores Interim HR Business partnere sikrer, at daglige HR-opgaver bliver varetaget effektivt og professionelt. Du får en medarbejder, som har stor erfaring og kan gå i gang med HR-arbejdet med det samme. Med dybdegående erfaring i drift og administration kan vores HR Business partner tage over og sikre stabilitet i HR-afdelingen, når der er behov for ekstra ressourcer.
En HR Business Partner sikrer, at HR-processer og medarbejdertiltag overholder lovgivning og virksomhedens værdier. Typiske opgaver omfatter administration af kontrakter og personalejura, opdatering af medarbejderhåndbøger samt onboarding af nye medarbejdere. Kompetenceudvikling, fx MUS-samtaler og kurser, prioriteres højt for at styrke faglig udvikling. Arbejdsmiljø og trivsel understøttes gennem tilfredshedsmålinger og tilpasning af personalegoder. HR Business Partneren håndterer også vanskelige samtaler og sikrer korrekt GDPR- og APV-administration samt vedligeholder HR-systemer for en effektiv og lovmæssigt korrekt HR-funktion.
Få et tilbud på en god løsning indenfor 24 timer.
Eksperter indenfor interim løsninger
At vælge en Interim HR Business Partner giver virksomheden fleksible og effektive løsninger, både på kort og lang sigt. En Interim HR Business Partner tilbyder øjeblikkelig adgang til en erfaren HR-professionel uden langvarig rekruttering, så virksomheden hurtigt kan tilpasse sig skiftende behov. Løsningen giver målrettet støtte til specifikke opgaver, hvilket er særligt nyttigt i travle perioder, under projekter eller ved organisationsændringer.
Interim-løsningen øger stabiliteten i driften ved at implementere gennemtestede HR-principper. Den midlertidige ansættelse sikrer desuden fleksibilitet uden permanente forpligtelser og omkostningseffektivitet, da virksomheden kun betaler for den arbejdstid, der bruges.
Adminto bygger på 17 års erfaring med interim-løsninger og er kendt for at levere specialister, der skaber værdi fra dag ét. Med Adminto får du en fleksibel samarbejdspartner, som hurtigt kan tilpasse sig dine behov og sikre en problemfri overgang i alle interim-roller. Vi bringer erfarne profiler og skræddersyede løsninger, der giver dig overskud til at fokusere på din kerneforretning.
Når kvalitet, service, rettidighed og troværdighed er vigtigt.
Adminto har følgende leveregler, som er en del af vores DNA, og som du vil opleve på tætteste hold, når du samarbejder os:
En hurtig tilbagemelding på din henvendelse i form af CV-profil og tilbud på en fleksibel interim økonomiløsning, som matcher dit behov
Vi har et stort antal kompetente interim regnskabskonsulenter, som kan starte hos jer med kort varsel.
En klar forventningsafstemning på mødet med konsulenten inden aftaleindgåelse
En aftale, hvor du kun betaler for forbruget til en fast konkurrencedygtig timepris
En konsulent, som har de rette faglige kompetencer, et højt energiniveau og gode kommunikations- og samarbejdsevner
En service, opfølgning og engagement, som du ikke oplever andre steder
Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer indenfor HR.
Adminto er stiftet med det formål at kunne yde assistance på alle niveauer til en virksomheds økonomiafdeling, når der er behov for at få tilført ressourcer og kompetencer
© 2024 Adminto – Designet af Aveo web&marketing
Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.