Interim Management Økonomi

Landsdækkende service inden for interim management af økonomiafdelingen. Admintos interim løsninger opretholder driften i kritiske perioder.

Få et tilbud på en god løsning indenfor 24 timer.

Har I udfordringer? Så har vi interim løsninger

Hos Adminto er vi eksperter i Interim Accounting Management. Vi tilbyder landsdækkende service af vores kunder med kompetente interim regnskabskonsulenter, der alle brænder for at gøre en forskel for dig som kunde.

Har du kun brug for hjælpen i din økonomiafdeling i en begrænset periode? Så er en interim konsulent den oplagte løsning for dig. Admintos netværk af professionelle konsulenter kan være enten fastansatte, projektansatte eller selvstændige freelance konsulenter. Uanset omfanget af deres stilling efterlever de alle Admintos høje krav til faglighed, kvalitet, troværdighed, rettidighed og kundeservice.


Med Interim Management økonomi får du og din virksomhed midlertidig assistance inden for økonomiområdet, og hos Adminto tilbyder vi interimløsninger tilpasset dine behov. Assistancen ydes af vores praktiske interim konsulentprofiler, der leverer interim ledelse såsom Interim CFO, Interim økonomichef og Interim regnskabschef

Klik på den profil, du mangler, og bliv klogere på, hvad de hver især kan tilbyde.


Læs meget mere om interim og hvilke løsninger vi tilbyder her.

Hvilke fordele er der ved interim management?

Hurtig omstilling

Interim management kan give virksomheder mulighed for at reagere hurtigt på ændringer i markedet eller interne forhold og tilføje ekspertise til deres organisation uden at skulle investere i langvarige rekrutteringsprocesser.

Stor grad af fleksibilitet

Interim management kan skabe fleksibilitet ved at tilbyde virksomheder midlertidig adgang til højt kvalificerede ledere og specialister, som kan bidrage til at løse specifikke udfordringer på kort varsel.

Effektivitet og handlekraft

Interim management kan bidrage til at frigøre interne ressourcer ved at tage ansvar for specifikke opgaver eller projekter, så der skabes mere tid og ressourcer til at fokusere på kerneopgaver og strategiske mål.

Talking about project. Group of business people that working in the office

Klar forventningsafstemning inden opstart.

Interim management kan være løsningen på din udfordring

Står du over for ændringer i økonomiafdelingen? Få ro på ved at leje en CFO, en økonomichef eller en regnskabschef til at:

Med interim management sikrer du, at al viden bliver videregivet, og at intet bliver tabt i overdragelsen.

Friske øjne og handlekraft udefra kan ofte være både nødvendigt og værdifuldt i forbindelse med forandringer eller spidsbelastning i økonomifunktionen. Vores store netværk af kompetente interim konsulenter inden for økonomi har alle det tilfælles, at de ”har prøvet det mange gange før” og dermed er meget kvalitetsbevidste, handlingsorienterede og servicemindede. Du får altså en fagligt stærk og kompetencerig profil, der kan booste din økonomiafdeling, og som er klar til at tiltræde din virksomhed med kort varsel.

Adminto er din samarbejdspartner

Adminto tilbyder vi fleksible aftaler, hvor du kun betaler for de faktiske timer, den interim konsulent inden for økonomi og regnskab er hos dig. Vi løser opgaver på enten fuld tid eller deltid i en kortere eller længere periode,. Vi kan eksempelvis også hjælpe dig med behov for indsatsen fra en regnskabschef fast en-tre dage om måneden.

Adminto er en af de største udbydere af interim management økonomi-ydelser i Danmark. Den position har vi opnået gennem fuld fokus på og utrætteligt arbejde for at sikre tilfredse kunder og samarbejder, hvis positive udbytte spredes blandt netværk og anbefales ved behov for interim assistance i økonomiafdelinger landet rundt. Få en guide til at vælge den rigtige interim konsulent her.

Et samarbejde med Adminto kendetegnes altid ved et højt kvalitets- og serviceniveau, tilegnet gennem mange års erfaring, og tilbydes til meget konkurrencedygtige priser.

 

Søger I interim regnskabsassistance? Adminto tilbyder både interim controller, lønbogholder og bogholder, så I kan få den nøjagtige assistance, der passer til jeres behov.

Ring på

Line Arrow 19

Når kvalitet, service, rettidighed og troværdighed er vigtigt.

Kunderne siger:

Vi tilbyder dig:

Adminto har følgende leveregler, som er en del af vores DNA, og som du vil opleve på tætteste hold, når du samarbejder os:

Hurtig tilbagemelding

En hurtig tilbagemelding på din henvendelse i form af CV-profil og tilbud på en fleksibel interim økonomiløsning, som matcher dit behov

Hurtig opstart

Vi har et stort antal kompetente interim regnskabskonsulenter, som kan starte hos jer med kort varsel.

Klar forventnings-afstemning

En klar forventningsafstemning på mødet med konsulenten inden aftaleindgåelse

Konkurrencedygtig timepris

En aftale, hvor du kun betaler for forbruget til en fast konkurrencedygtig timepris

De rette faglige kompetencer

En konsulent, som har de rette faglige kompetencer, et højt energiniveau og gode kommunikations- og samarbejdsevner

Løbende opfølgning

En service, opfølgning og engagement, som du ikke oplever andre steder

Læs seneste nyt fra Adminto

Nysgerrig på mere? Du kan læse meget mere omkring interim og nyheder på det økonomiske område.

Den nye bogføringslov

Den nye bogføringslovs opdaterede deadlines samt godkendte standardbogføringssystemer Ikrafttrædelsestidspunktet i den nye bogføringslov for kravet om digital bogføring er fastlagt for virksomheder, der har pligt

Læs mere »
interim management

ESG-Regnskab

ESG-regnskab – Få et overblik over en af tidens store trends ESG-regnskaber (Environmental, Social, and Governance) er blevet en stor trend inden for virksomhedsrapportering i

Læs mere »

Få et uforpligtende tilbud

Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling. 

Vores proces for interim management økonomi

En interim-løsning kan altså være relevant for jeres virksomhed, hvis I står over for en midlertidig periode med tomme pladser i økonomiafdelingen, og dermed har brug for ekstra assistance i en kortere periode. Men hvordan kan du forvente at processen for ansættelse af interim management økonomi forløber? Vi har opstillet processen meget forenklet herunder og ønsker du at vide mere omkring, hvordan interim fungere kan du læse mere om processen her. 

Udfyld kontaktformularen

Hvis I får brug for midlertidig assistance i økonomiafdelingen udfylder I blot en kontaktformular her på siden eller kontakter os per telefon. Så tager vi et uforpligtende afklaringsmøde, hvor vi drøfter jobindhold, jeres krav til kandidaten og jeres forventninger til omfang og længde af interim-ansættelsen.

Screening af kandidater

Vi gennemfører herefter en screening af mulige kandidater i vores store CV-database og i vores netværk af både fastansatte og tilknyttede regnskabskonsulenter. Vi tager dernæst kontakt til de relevante mulige kandidater for at afklare deres muligheder for at kunne varetage opgaven for jer.

Fremvisning af kandidater

Når vi har fundet nogle bud på de kandidater, der er et godt match til opgaven, fremsender vi deres CV-profiler og priser til jer, så I får mulighed for at vurdere, hvilke kandidater I ønsker at gå videre med.

Præsentation af kandidater

For at sikre, at I vælger den rette kandidat til jeres opgave, afholder vi et møde med jer, hvor I får mulighed for at blive præsenteret for de kandidater, I har udvalgt på baggrund af deres CV-profiler.

Samarbejdsaftale og opstart

Når I har udvalgt den helt rette kandidat til opgaven, udarbejder Adminto en samarbejdsaftale, som vi fremsender til underskrift hos jer.

Skal vi hjælpe dig med en interim løsning? Start med at tage kontakt til os her.