Mangler du ressourcer eller lønkompetencer i din virksomhed? Lad Adminto hjælpe dig videre med en interim lønbogholder eller konsulent.
Vi giver dig effektive værktøjer til ledelse og sparring på din forretning.
Vi bringer ro, overblik og resultater på det økonomiske område ind i din virksomhed.
Vi hjælper dig til en stabil, kvalitetssikret og effektiv drift af din regnskabsafdeling.
Er du usikker på, hvordan I skal lykkes med at få lavet næste lønudbetaling, da du mangler ressourcer eller lønkompetencer i din virksomhed? Hos Adminto kan vi hjælpe dig godt videre med en interim konsulent, som bringer både kompetencer og erfaring i spil til lige netop de opgaver, du har brug for hjælp til. Læs mere om Adminto her.
Et velfungerende lønbogholderi er afgørende for driften af din virksomhed, og det kan være kritisk, hvis ressourcerne ikke er der til formålet. Med en interim konsulent og lønbogholder tager vi ansvaret for din næste lønudbetaling, så du får dit lønbogholderi til at fungere optimalt og problemfrit.
En interim konsulent kan løse alle tænkelige lønopgaver såsom assistance til udarbejdelse og bogføring af løn, e-indkomst indberetninger, lønafstemning, feriepengeopgørelser, sygedagpengerefusioner, HR og lønadministration samt implementering af nyt lønsystem. Vi har på landsplan mange dygtige og kompetente lønbogholdere eller lønkonsulenter, som kan tiltræde din virksomhed. De har kendskab til alle de gængse lønsystemer eksempelvis Visma løn, Bluegardens løsninger, Lessor, Danløn, Intect mv. – det kræver bare en adgangskode, så er din interim konsulent hurtigt i gang.
Hvis du mangler en interim regnskabsassistance, en bogholder eller en økonomichef, kan vi også sørge for, at du får lige den hjælp, din virksomhed har behov for nu og her.
Få et tilbud på en god løsning indenfor 24 timer.
Når kvalitet, service, rettidighed og troværdighed er vigtigt.
Adminto er på få år blevet en afgørende spiller på markedet for interim-ydelser inden for økonomiområdet. Fra primært af være en jysk/fynsk virksomhed er Adminto i dag en virksomhed med kunder i hele landet og med et stort netværk af interim ledere og regnskabskonsulenter. Fælles for dem er, at de alle kan tiltræde din virksomhed med kort varsel uanset hvor i landet, den befinder sig.
Vores rettidighed er af afgørende betydning for vores mange succesfulde kundesamarbejder. Vi svarer på alle henvendelser, følger op og giver tilbagemeldinger, så du altid ved, at vi er der 110% for dig og opgaven. Det giver dig en stor tryghed.
Er du i tvivl? Tag vores guide til at vælge den rigtige interim konsulent her.
Samtidig kan du være sikker på, at vi tilgår enhver dialog og kundeopgave med stor grad af ydmyghed og respekt for dig, din virksomhed og for det, som I har skabt. Vi stikker altid først ”fingeren i jorden” og fornemmer medarbejdere, rammerne og virksomheden, før vi kommer med vores inputs til løsninger.
Adminto har følgende leveregler, som er en del af vores DNA, og som du vil opleve på tætteste hold, når du samarbejder os:
En hurtig tilbagemelding på din henvendelse i form af CV-profil og tilbud på en fleksibel interim økonomiløsning, som matcher dit behov
Vi har et stort antal kompetente interim regnskabskonsulenter, som kan starte hos jer med kort varsel.
En klar forventningsafstemning på mødet med konsulenten inden aftaleindgåelse
En aftale, hvor du kun betaler for forbruget til en fast konkurrencedygtig timepris
En konsulent, som har de rette faglige kompetencer, et højt energiniveau og gode kommunikations- og samarbejdsevner
En service, opfølgning og engagement, som du ikke oplever andre steder
Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.
Adminto er stiftet med det formål at kunne yde assistance på alle niveauer til en virksomheds økonomiafdeling, når der er behov for at få tilført ressourcer og kompetencer
© 2024 Adminto – Designet af Aveo web&marketing
Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.