For konsulenter

Da Adminto er på en spændende vækstrejse, har vi konstant brug for at indlede samarbejder med nye interim regnskabskonsulenter, så tag fat i os allerede i dag.

Er du vores nye interim regnskabskonsulent?

Har du modet, de rette faglige kvalifikationer, kvalitetsbevidstheden og er du både handlingsorienteret og serviceminded, så kan Adminto tilbyde dig ”verdens bedste job”, hvor du kan få dit behov for faglige udfordringer og personlig udvikling dækket i det tempo, som passer dig.

 

Flere års erfaring som interim regnskabskonsulent giver dig en bred viden om forskellige brancher, virksomheder, procedurer og systemer og gør dig robust i forhold til at håndtere nye udfordringer og kunder. Det kan enten give dig den bedste ballast for din videre karriere eller sikre dig et løbende altid spændende og varierende jobindhold.

Active conversation. Group of business people that working on the project in the office

Gør en stor forskel for kunden som interim konsulent.

Vi giver dig den bedste ballast for din videre karriere.

Hvad tilbyder vi

Adminto kan tilbyde dig samarbejde både som fastansat, som projektansat eller som selvstændig freelance konsulent.

 

Da Adminto er på en spændende vækstrejse, har vi konstant brug for at indlede samarbejder med nye interim regnskabskonsulenter, så tag fat i os allerede i dag.

 

Du kan ringe på 5383 5084, skrive en mail på hekr@adminto.dk eller udfylde nedenstående kontaktoplysninger, så tager vi et møde med en god snak om jobindhold og muligheder for dig som interim regnskabskonsulent hos Adminto.

Ring på

Line Arrow 19

Regnskabskonsulents dagligdag

Bogføring og afstemning af konti

Som regnskabskonsulent vil en stor del af din arbejdsdag blive brugt til at registrere og bogføre indtægter samt udgifter. 

Økonomirapportering

En anden opgave man som interim regnskabskonsulent vil komme til at udarbejde, er økonomisk perioderapportering. 

Samarbejde med afdelinger / selskaber

En vigtig del af din rolle som interim regnskabskonsulent er at samarbejde med – udover økonomiafdelingen – andre afdelinger i virksomheden. Dette kan være ledelse, salgs- og marketingteamet og andre afdelinger for at sikre, at alle finansielle oplysninger er korrekte og opdaterede.

Udtalelser fra nuværende
interim regnskabskonsulenter

Læs seneste nyt fra Adminto

Nysgerrig på mere? Du kan læse meget mere omkring interim og nyheder på det økonomiske område.

En dag i livet som regnskabskonsulent

Som interim økonomi- eller regnskabskonsulent får du en afgørende rolle for den økonomiske styring i din kundes virksomhed. Din hverdag kan omfatte en række opgaver, som er nødvendige for at sikre, at en virksomheds finansielle dokumentation og rapporter er præcise og opdaterede. I dette blogindlæg vil jeg give dig et indblik i, hvad du kan forvente i en typisk dag som interim regnskabskonsulent.

Læs mere »
interim management

Hvad er interim management?

Som virksomhedsejer eller -leder kan det være en udfordring at balancere budgettet og samtidig sikre, at arbejdet bliver udført på en effektiv og produktiv måde. En løsning på denne udfordring kan være interim management.

Læs mere »

Hvordan fungerer interim?

En interim-løsning er relevant for jeres virksomhed, hvis I står over for en midlertidig periode med tomme pladser i økonomiafdelingen, og dermed har brug for ekstra assistance i en kortere periode.

Læs mere »