Hos Adminto tilbyder vi Try and Hire, hvor kombinationen af interim og rekruttering giver dig som virksomhed mulighed for at lære kandidaten at kende, inden en eventuel ansættelse
Vi giver dig effektive værktøjer til ledelse og sparring på din forretning.
Vi bringer ro, overblik og resultater på det økonomiske område ind i din virksomhed.
Vi hjælper dig til en stabil, kvalitetssikret og effektiv drift af din regnskabsafdeling.
Hos Adminto tilbyder vi at hjælpe din virksomhed med både akut og længerevarende behov for arbejdskraft inden for økonomiområdet på ”Try and Hire” basis, hvor vi kombinerer vores to primære kompetenceområder, Interim og Rekruttering, til den bedste løsning for netop din virksomhed.
Vores Try and Hire løsning er den optimale måde for dig at få afklaret et fremtidigt samarbejde mellem kandidaten og din virksomhed, samtidig med at du får løst dit akutte behov. Try and Hire er en enkel måde at teste, hvordan kandidaten matcher stillingen, virksomheden som helhed samt de andre ansatte.
Try and Hire er et ansættelseskoncept, som giver din virksomhed mulighed for at lære en potentiel medarbejder at kende inden en evt. fastansættelse. Det giver desuden den potentielle medarbejder den bedste mulighed for at være afklaret på, hvad vedkommende siger ja til ved en fastansættelse. Begge parter får derigennem mulighed for at vurdere, om de har truffet det rigtige valg.
Try and Hire fungerer dermed som en mellemting mellem en interimløsning og en fastansættelse.
Try and Hire fungerer perfekt til virksomheder, som vil spare dyre fejlansættelser og sikre sig, at den rigtige kandidat bliver ansat hos dem.
Prøv samarbejdet af inden fastansættelse. Lad Adminto hjælpe.
Vi hjælper fra start til slut.
Try and Hire fungerer på den måde, at en potentiel kandidat bliver ansat på interimbasis igennem Adminto, som står for blandt andet ansættelseskontrakt og lønudbetaling mv.
Adminto er med fra starten, hvor vi i samarbejde med din virksomhed skaber et grundlag for at finde det bedste match. Vi får indsigt i de faglige kompetencer, som I har behov for, og viden om din virksomheds kultur mv. Herefter kan du trygt lade os styre processen.
For din virksomhed giver Try and Hire mulighed for at afprøve en potentiel medarbejder i realistiske arbejdssituationer, før du træffer en langsigtet beslutning.
Både din virksomhed og kandidat har mulighed for at vurdere, hvor godt den potentielle medarbejder passer til virksomhedens kultur og krav, før man forpligter sig til en permanent ansættelse. Dette kan reducere risikoen for dårlige ansættelser og øge chancerne for en vellykket integration.
For din virksomhed kan Try and Hire reducere rekrutteringsomkostningerne ved at minimere risikoen for, at en medarbejder ikke passer til virksomhedens behov. Det sparer også jer for tid i rekrutteringsprocessen, da I allerede har arbejdet sammen med medarbejderen i den midlertidige periode.
Den potentielle medarbejder får mulighed for at opleve virksomhedskulturen og jobkrav, hvilket kan føre til et stærkere engagement og en mere meningsfuld beslutning om at acceptere en permanent position.
Din virksomhed kan fylde kritiske stillinger hurtigere ved at starte med midlertidige ansættelser og derefter konvertere til permanente stillinger, når behovet er bekræftet.
Kontakt os for at diskutere, hvordan vores Try and Hire løsning kan tilpasses din virksomheds specifikke behov og understøtte din virksomheds vækst.
Test af de mulige kandidater på både IQ og personprofil
En fleksibel rekrutteringsløsning, som matcher dit behov
En fast konkurrencedygtig pris
Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.
Adminto er stiftet med det formål at kunne yde assistance på alle niveauer til en virksomheds økonomiafdeling, når der er behov for at få tilført ressourcer og kompetencer
© 2024 Adminto – Designet af Aveo web&marketing
Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.