Adminto er en landsdækkende virksomhed, som tilbyder interim-ydelser inden for økonomiområdet. Med en interim konsulent dækkes din virksomheds behov for en midlertidig medarbejder rent ressource- eller kompetencemæssigt på deltid, fuld tid, konsulentbasis eller som projektansættelse. Siden vores start i 2016 har vi vækstet støt og er i dag en sund virksomhed med fortsat fremdrift og store ambitioner.
Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten. Vores succes afhænger nemlig af samarbejdet med vores kunder, som skabes og vedligeholdes af den høje kvalitet, vi tilbyder. Vores store fokus på gode og lange relationer med vores kunder gør, at vi igennem flere år er dem, som kunden ringer til, når der igen er behov for interim assistance til økonomi.
Vores mål er vende tilbage til dig med en god interimløsning indenfor 24 timer fra din kontakt til os, og det lykkes vi med i langt de fleste tilfælde. Vi er nemlig de hurtigste på markedet til at hjælpe dig med en god løsning til en fair pris på både vores interim- og vores rekrutteringsydelser.
Vi er til gode og lange relationer med vores kunder.
Med en række vigtige værdier integreret dybt i vores DNA sætter vi standarden for gode, resultatgivende samarbejder og tilbagevendende relationer.
Vi sætter en stor ære i at være troværdige i forhold til vores samarbejdspartnere. Vi lover ikke mere end vi kan holde, og vi gør det, som vi lover.
Vi er rettidige. Vi svarer på alle henvendelser, følger op og giver tilbagemeldinger, så du altid ved, at vi er der 110% for dig og opgaven.
Vi bestræber os på at levere en kundeservice igennem hele processen, som er ”second to none”.
Vi går aldrig på kompromis med kvaliteten – vores succes er betinget af, at du oplever den bedste kvalitet fra vores side og derfor ringer til os, når behovet opstår igen.
Du får den bedste sparring med erfaren økonomileder.
Det er vigtigt for os, at du får den mest kompetente og optimale hjælp til den udfordring, du står med. Derfor taler du altid med stifteren af Adminto, Henning Kristiansen, som har 15 års erfaring som interim regnskabsleder og rekrutteringskonsulent samt 35-års økonomierfaring. I et samarbejde med os er du altså i gode hænder og får den helt rette sparring og hjælp.
Alle vores samarbejder kendetegnes ved god sparring på jeres behov og en klar forventningsafstemning inden opstart. Det sikrer, at vores interim konsulenters indsats allerede fra dag 1 lever op til dine forventninger og skaber værdi for din virksomhed.
Vores styrke ligger i vores store netværk, som altid kommer vores kunder til gode og især nu, hvor mængden af kvalificerede økonomimedarbejdere er lille. Derfor kan du være sikker på, at vores netværk af interim konsulenter altid giver dig en god løsning.
Adminto er stiftet af Henning Kristiansen. Henning har en baggrund som revisor og har arbejdet som CFO i flere forskellige virksomheder. Han har i over 10 år været ansvarlig for interim-forretninger i henholdsvis KPMG og PwC og haft ledelsesansvar for op til 28 medarbejdere – alt sammen med stor succes og udbytte i form af stærke kompetencer.
Hennings drivkraft, og det som Adminto er styret af, er ønsket om at kunne gøre en forskel for vores kunder, og det hele starter med, at vi gør en forskel for lige præcis dig.
Vi er klar til at gøre en forskel for din virksomhed.
Hos Adminto går vi op i den gode sag. Derfor støtter vi en række organisationer og initiativer med fokus på børn og unge.
Børnecancerfonden er en privat og selvstændig fond, som blev stiftet i 1995 af overlæge, dr.med., Henrik Hertz. Fondens formål er at hjælpe børn med kræft i Danmark.
Danske Hospitalsklovne arbejder for at styrke indlagte børns livsglæde og livsmod, så de bedre kan stå sygdomsforløbet igennem. Fonden møder og anerkender barnet der, hvor det er. I angsten, i glæden, i kedsomheden.
BørneTelefonen er børns linje til rådgivning, trøst eller bare en voksen, der har tid til at lytte. Hver dag, året rundt sidder der frivillige rådgivere på BørneTelefonen klar til at lytte og rådgive børn og unge i Danmark om deres problemer, store som små.
Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.
Adminto er stiftet med det formål at kunne yde assistance på alle niveauer til en virksomheds økonomiafdeling, når der er behov for at få tilført ressourcer og kompetencer
© 2025 Adminto – Designet af Aveo web&marketing
Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.