Interim Regnskabsassistance

Landsdækkende service inden for interim regnskabsassistance i økonomiafdelingen. Admintos interim løsninger opretholder driften i kritiske perioder.

Har I udfordringer, så har vi løsningerne

Hos Adminto er vi specialister i interim regnskabsassistance. Vi er din samarbejdspartner, når f.eks. en kritisk opsigelse, sygdom eller travlhed skaber et behov for midlertidigt at tilføre ressourcer og kompetencer til din organisation inden for økonomi og regnskab.

 

Vi har et stort netværk af kompetente regnskabskonsulenter med en god teoretisk baggrund og stor praktisk erfaring. Samtidig er de kvalitetsbevidste, handlingsorienterede og servicemindede og kan tiltræde din virksomhed som interim regnskabsassistance med kort varsel.

 

Adminto tilbyder økonomiassistance som Interim Controller, Interim lønbogholder og Interim bogholder. Klik på den profil, du mangler, og bliv klogere på, hvad de hver især kan tilbyde.

 

Admintos netværk af professionelle konsulenter kan være enten fastansatte, projektansatte eller selvstændige freelance konsulenter. Uanset omfanget af deres stilling efterlever de alle Admintos høje krav til faglighed, kvalitet, troværdighed, rettidighed og kundeservice.

Using brainstorming technique. Group of business people that working on the project in the office

Få et tilbud på en god løsning indenfor 24 timer.

Når kvalitet, service, rettidighed og troværdighed er vigtigt.

Adminto er din samarbejdspartner

Ingen kunde er for stor eller for lille for Adminto, og alle får samme gode service. Vi kan tilbyde dig en meget fleksibel løsning indenfor interim regnskabsassistance, som kan gå fra få timer eller få dage om måneden til fuld tid i længere perioder – og du betaler kun for de faktiske timer, regnskabskonsulenten arbejder for dig.

Når et behov opstår, hjælper vi med at analysere din virksomheds behov, så vi kan finde de bedst egnede kandidater til at løse netop din udfordring. Gennem hele forløbet arbejder vi tæt sammen med dig som kunde og med interim konsulenten for at sikre, at opgaven forløber som den skal, og at alle parter er glade og tilfredse.

Adminto er en vækstvirksomhed i rivende udvikling. Væksten er opnået udelukkende gennem de gode, vedvarende relationer, som kommer igen og bringer budskabet om os som en professionel samarbejdspartner videre til andre. Vi har en god base i det jyske, men både vores kunder og regnskabskonsulenter strækker sig over hele landet. Et samarbejde med Adminto kendetegnes altid ved et højt kvalitets- og serviceniveau, tilegnet gennem mange års erfaring, og tilbydes til meget konkurrencedygtige priser.

 

Søger I service inden for interim management af økonomiafdelingen? Adminto tilbyder både interim CFO, økonomichef og regnskabschef, så I kan få den nøjagtige assistance, der passer til jeres behov.

Ring på

Line Arrow 19

Kunderne siger:

Vi tilbyder dig:

Adminto har følgende leveregler, som er en del af vores DNA, og som du vil opleve på tætteste hold, når du samarbejder os:

Hurtig tilbagemelding

En hurtig tilbagemelding på din henvendelse i form af CV-profil og tilbud på en fleksibel interim økonomiløsning, som matcher dit behov

Hurtig opstart

Vi har et stort antal kompetente interim regnskabskonsulenter, som kan starte hos jer med kort varsel.

Klar forventnings-afstemning

En klar forventningsafstemning på mødet med konsulenten inden aftaleindgåelse

Konkurrencedygtig timepris

En aftale, hvor du kun betaler for forbruget til en fast konkurrencedygtig timepris

De rette faglige kompetencer

En konsulent, som har de rette faglige kompetencer, et højt energiniveau og gode kommunikations- og samarbejdsevner

Løbende opfølgning

En service, opfølgning og engagement, som du ikke oplever andre steder

Læs seneste nyt fra Adminto

Nysgerrig på mere? Du kan læse meget mere omkring interim og nyheder på det økonomiske område.

Den nye bogføringslov

Den nye bogføringslovs opdaterede deadlines samt godkendte standardbogføringssystemer Ikrafttrædelsestidspunktet i den nye bogføringslov for kravet om digital bogføring er fastlagt for virksomheder, der har pligt

Læs mere »

Få et uforpligtende tilbud

Få et tilbud på en god løsning inden for 24 timer. Vi er klar, når du har brug for at få tilført ressourcer og kompetencer til at få løst dine drifts-, udviklings- eller ledelsesopgaver i din økonomiafdeling.