Interim

Har du udfordringer med bemandingen på økonomiområdet? En interim konsulent kan tilføre din virksomhed ressourcer og kompetencer, præcis efter jeres behov.

Har I udfordringer, så har vi løsningerne

Adminto er din troværdige samarbejdspartner på økonomiområdet, når en kritisk opsigelse, sygdom, travlhed eller noget helt fjerde skaber et behov for midlertidig assistance til din økonomifunktion. Med en interim konsulent kan du tilføre din virksomhed ressourcer og kompetencer i én måned, et halvt år, fast på deltid eller måske på konsulentbasis, når du har behov for det. Uanset hvad får du en fleksibel løsning, der passer til din virksomhed.

 

Hos Admito er vi specialister i Interim Accounting Management og eksperter i interim regnskabsassistance. Det betyder, at vi kan hjælpe din virksomhed på alle niveauer af økonomiafdelingen, når behovet for hjælp opstår. Vores styrke ligger i vores store netværk, som altid kommer vores kunder til gode og især nu, hvor der er stor mangel på kvalificerede økonomimedarbejdere.

 

Vores service er landsdækkende. Du mødes derfor af vores kompetente interim regnskabskonsulenter der, hvor din virksomhed befinder sig. Vores interim konsulenter har det tilfælles, at de ”har prøvet det mange gange før”, og de kan derfor hurtigt tiltræde din virksomhed og gøre en forskel fra start.

Få et tilbud på en god løsning indenfor 24 timer.

Group of business people that working on the project in the office

Klar forventningsafstemning inden opstart.

Vi kan løse din udfordring

Når du henvender dig til Adminto, kan du være sikker på, at du inden for kort tid modtager et tilbud på en løsning til en fair pris. Vores mål er nemlig at vende tilbage til dig med en god interim-løsning inden for 24 timer fra din kontakt til os, og det lykkes vi med i langt de fleste tilfælde. Er du nysgerrig på at finde ud af, hvordan interim fungerer? Hos Adminto sidder vi klar til at svare på de spørgsmål du har.

 

Alle vores samarbejder kendetegnes ved grundig sparring omkring dit behov og en klar forventningsafstemning inden opstart. Det giver vores interim konsulenter de bedste forudsætninger for at yde en indsats, der allerede fra dag ét lever op til dine forventninger og skaber værdi for din virksomhed.

 

Admintos netværk af professionelle konsulenter kan være enten fastansatte, projektansatte eller selvstændige freelance konsulenter. Uanset omfanget af deres stilling efterlever de alle Admintos høje krav til faglighed, kvalitet, troværdighed, rettidighed og kundeservice.

Adminto er din samarbejdspartner

Adminto er en af de største udbydere af interim økonomi-ydelser i Danmark. Den position har vi opnået gennem fuld fokus på og utrætteligt arbejde for at sikre tilfredse kunder og samarbejder, hvis positive udbytte spredes blandt netværk og anbefales ved behov for interim assistance i økonomiafdelinger landet rundt. Et samarbejde med Adminto kendetegnes altid ved et højt kvalitets- og serviceniveau, tilegnet gennem mange års erfaring, og tilbydes til meget konkurrencedygtige priser.

 

Vi hjælper alle virksomheder, fra lille til stor, med behov for interim økonomiassistance. Uanset din virksomheds størrelse går vi aldrig på kompromis med den gode service. Samtidig får du en meget fleksibel løsning indenfor interim assistance, som omfavner alt fra få timer eller få dage om måneden til fuld tid i længere perioder – og du betaler kun for de faktiske timer, regnskabskonsulenten arbejder for dig.

 

Det er vigtigt for os, at du får den mest kompetente og optimale hjælp til den udfordring, du står med. Derfor taler du altid med stifteren af Adminto, Henning Kristiansen, som har 15 års erfaring som interim regnskabsleder og rekrutteringskonsulent samt 35-års økonomierfaring. I et samarbejde med os er du altså i gode hænder og får den helt rette sparring og hjælp.

Ring på

Line Arrow 19

Når kvalitet, service, rettidighed og troværdighed er vigtigt.

Kunderne siger:

Læs seneste nyt fra Adminto

Nysgerrig på mere? Du kan læse meget mere omkring interim og nyheder på det økonomiske område.

En dag i livet som regnskabskonsulent

Som interim økonomi- eller regnskabskonsulent får du en afgørende rolle for den økonomiske styring i din kundes virksomhed. Din hverdag kan omfatte en række opgaver, som er nødvendige for at sikre, at en virksomheds finansielle dokumentation og rapporter er præcise og opdaterede. I dette blogindlæg vil jeg give dig et indblik i, hvad du kan forvente i en typisk dag som interim regnskabskonsulent.

Læs mere »
interim management

Hvad er interim management?

Som virksomhedsejer eller -leder kan det være en udfordring at balancere budgettet og samtidig sikre, at arbejdet bliver udført på en effektiv og produktiv måde. En løsning på denne udfordring kan være interim management.

Læs mere »

Hvordan fungerer interim?

En interim-løsning er relevant for jeres virksomhed, hvis I står over for en midlertidig periode med tomme pladser i økonomiafdelingen, og dermed har brug for ekstra assistance i en kortere periode.

Læs mere »